maanantai 23. joulukuuta 2013

Kummaa aikaa

Täällä on viime päivinä hyöritty ja pyöritty ihan hirveästi. En oikein ymmärrä, mistä on kyse, mutta olen yrittänyt olla avuksi. Tosin minua on kyllä käsketty häipymään eikä ihmiset oikein ymmärrä, että yritän vain auttaa.

Viime viikolla minut jätettiin kotiin jonkun hoitajan kanssa moneksi päiväksi. Olihan täällä noita pienempiä ihmisiäkin paikalla, mutta sitten tuli yksi isokin. Olen sen pari kertaa nähnyt, mutta silloin en ole halunnut siihen sen enempää tutustua. Nyt sitten illasta kävi ilmi, että on tutustua. Kyllähän se ihan hyvää ruokaa antoi ja sitten se toinen isompi vei minua lenkillekin. Ekoilla lenkeillä en oikein uskaltanut mennä minnekään, koska olin yksin, mutta kyllä se siitä sitten alkoi sujua. Totesinkin nuo isot ihan hyviksi hoitajiksi, sillä ruoka oli hyvää ja lenkit mukavan pitkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti