perjantai 29. marraskuuta 2013

Tää on kivaa

Nimittäin pellolla juoksemisen, pihassa juoksemisen, puruluun syömisen ja muun syömisen lisäksi mä rakastan nukkua tän oven edessä. Väittävät, että näytän ihan hassulta nukkuessani. Sanokaahan, onko ne oikeassa. Musta nää on vain niin hyviä asentoja nukkua.

Oon mä ehtinyt tehdä kaikenlaista muutakin. Enää musta ei autot missään muodossa ole pelottavia eikä kaikkien ihmisten luokse tarvii heti päästä. Mutta sitä mä en ymmärrä, etten pääse leikkimään muiden koirien kanssa. Musta se olisi niin kivaa.

Mä olen muuten haka seuraamisessa. Osaan tehdä sitä oikein hienosti niin kävellessä hiljaa ja kovaa vauhtia kuin myös juoksuvauhdissa. Mutta näitä istumisia ja maahanmenoja en oikein tajua. Tai no kyllä mä ne teen, mutta mun on eka mentävä sen herkun luo eikä se kai ole toivottavaa. Mutta mitä järkeä sitä on istua tai mennnä maate kaukana herkusta eihän sitä silloin ehkä sitten saakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti